نمایندگی تعمیر آبگرمکن

آبگرمکن یکی از رایج ترین وسایلی است که برای گرم کردن آب منازل استفاده می شود. برای کارکرد صحیح آبگرمکن، باید تمامی قطعات آن نظیر گولاتور، مجرای ورودی آب سرد، شیر گاز، مبدل حرارتی، کلاهک تعدیل سالم باشند. نقص و خرابی هر کدام از این قطعات بر عملکرد کلی آبگرمکن تاثیر می گذارد بنابراین به شما توصیه می کنیم جهت حفظ عملکرد صحیح آبگرمکن، آن را به صورت دوره ای سرویس کنید. شما می توانید جهت سرویس و تعمیر انواع آبگرمکن با مجموعه تاسیسات برتر تماس بگیرید تا متخصصین ما با حضور در محل مشکل و ایراد دستگاه را برطرف نمایند.

نمایندگی تعمیر آبگرمکن

آبگرمکن یکی از رایج ترین وسایلی است که برای گرم کردن آب منازل استفاده می شود. برای کارکرد صحیح آبگرمکن، باید تمامی قطعات آن نظیر گولاتور، مجرای ورودی آب سرد، شیر گاز، مبدل حرارتی، کلاهک تعدیل سالم باشند. نقص و خرابی هر کدام از این قطعات بر عملکرد کلی آبگرمکن تاثیر می گذارد بنابراین به شما توصیه می کنیم جهت حفظ عملکرد صحیح آبگرمکن، آن را به صورت دوره ای سرویس کنید. شما می توانید جهت سرویس و تعمیر انواع آبگرمکن با مجموعه تاسیسات برتر تماس بگیرید تا متخصصین ما با حضور در محل مشکل و ایراد دستگاه را برطرف نمایند.

درخواست مشاوره و خدمات

ارائه تخصصی انواع خدمات تعمیر و نصب برندهای مختلف آبگرمکن

تعمیر آبگرمکن های مختلف در تهران

یکی از خدماتی که در تمام طول سال به تعداد زیادی درخواست می شود، تعمیر آبگرمکن می باشد؛ چرا که آبگرمکن رایج ترین وسیله جهت گرم کردن آب خانه می باشد. تعمیر آبگرمکن دیواری کار زیاد دشواری نمی باشد ولی برخی از قطعات آن به شدت پیچیده هستند و باید در حین تعمیر آن ها بسیار مواظب باشید تا خراب نشوند. اگر خودتان در رابطه با تعمیر ابگرمکن دیواری و عیب یابی آن اطلاعات ندارید، نگران نباشید. تعمیرگاه ما در تهران تعمیر ابگرم کن دیواری بوتان و سایر برند های دیگر آبگرمکن را بر عهده می گیرد و آن ها را به بهترین شیوه تعمیر می کند. هدف ما تعمیر انواع آبگرمکن ها با کمترین هزینه و استفاده از بهترین قطعات و کسب رضایت مشتری می باشد.

آشنایی با قطعات جهت تعمیر آبگرمکن

تعمیر آبگرمکن

جهت تعمیر آبگرمکن باید شما در قدم اول بتوانید تمام قطعات آبگرمکن را به خوبی بشناسید و کاربرد هر کدام از آن ها را تشخیص دهید. برای کارکرد صحیح آبگرمکن، باید همگی قطعات سالم باشند. نقص و خرابی هر کدام از این قطعات بر عملکرد کلی آبگرمکن تاثیر می گذارد و عملکرد آن را مختل می کند. بنابراین به شما توصیه می کنیم جهت حفظ عملکرد صحیح آبگرمکن، آن را به صورت دوره ای سرویس کنید. این کار عملکرد آن را بهبود می دهد و از خرابی زود هنگام آن جلوگیری می کند. آبگرمکن ها قطعات بسیار زیادی دارند که مهمترین آن ها عبارت اند از: رگولاتور، مجرای ورودی آب سرد، شیر گاز، مبدل حرارتی، کلاهک تعدیل و… .

هر کدام از قطعات آبگرمکن در هنگام تعمیر اب گرمکن دیواری باید بررسی شوند و در صورتی که خراب شده باشند، باید تعمیر یا تعویض گردند. یکی از فواید تعمیرگاه ما این می باشد که در قدم اول همگی قطعات شما را بررسی می کنند و در صورتی که مشکل آن ها جزئی باشد، آن ها را تعمیر می کنند و از هزینه های اضافی جلوگیری می کنند. در صورتی که مشکل قطعات اساسی باشد و قابل تعمیر نباشد، آن ها را تعمیر می کنند. همچنین تعمیرکاران ما همگی قطعات مهم را به همراه خود دارند. همگی قطعات تعمیرگاه ما اصل و اورجینال می باشد و در مدت زمان کمی آن ها را تعویض می کنند.

دلایل رایج تعمیر آبگرمکن دیواری

یکی از درخواست های رایج مشتریان ما، تعمیر اب گرم کن دیواری می باشد. گاهی اوقات گرمکن ها در اثر سرویس نکردن در مدت زمان کمی دچار اختلال عملکرد می شوند. از رایج ترین مشکلات آبگرمکن های دیواری می توان به این مواد اشاره کرد: روشن نشدن شمعک، جرقه نزدن الکترود، تاخیر در روشن شدن مشعل، خاموش شدن زود زود مشعل، روشن نشدن مشعل در حین باز بودن آب گرم، زرد بودن رنگ شعله و… . مشکلات ذکر شده شایع ترین علت های مراجعه افراد به تعمیرگاه ها می باشد. در ادامه متن شما را با نحوه عیب یابی و تعمیر آب گرم کن دیواری آشنا می کنیم؛ لذا ما را همراهی کنید.

عدم جرقه زدن آبگرمکن دیواری

یکی از مشکلات رایج آبگرمکن های بدون شمعک، عدم جرقه زدن الکترود های آن ها می باشد. از علت های شایع آن می توان به کثیف بودن نوک الکترود، جدا شدن اتصال وایر، شکستگی در قسمت چینی الکترود، شل شدن اتصال وایر و… اشاره کرد. برای تعمیر این محصول در قدم اول باید الکترولد را تمیز کرد. در صورتی قسمت جرقه زن دارای شکستگی باشد، باید آن را تعویض کرد.

روشن نشدن شمعک

یکی دیگر از مشکلات آبگرمکن دیواری روشن نشدن شمعک آن می باشد. این مشکل به دلایل مختلفی از جمله گرفتگی مجرای نازل، گرفتگی صافی و بسته بودن شیر پروانه ای رخ می دهد. در قدم اول شیر پروانه ای را باز کنید و در صورت گرفتگی مجرا، آن را تمیز کنید. در صورتی که با این ها حل نشد، تعمیر ابگرم کن خود را به ما بسپارید تا به صورت جزئی تر و تخصصی تر آن را بررسی کنیم

تعمیر آبگرمکن با مشکل خاموش شدن شمعک

یکی از علت های تعمیر آبگرم کن دیواری خاموش شدن شمعک می باشد. رایج ترین علت خاموش شدن شمعک مربوط به اختلال در کارکرد ترموکوپل می باشد. در ابتدای تعمیر این قطعه را بررسی کنید و در صورت اختلال آن را تعویض کنید. تعمیرگاه ما انواعی از قطعه های اصلی و اورجینال آبگرمکن را دارد. در صورتی که ترموکوپل سالم بود، احتمالا شیر مغناطیسی آن مشکل دارد. خراب شدن شیر مغناطیسی موجب خاموش شدن شمعک می شود.

تعمیر آبگرمکن

تعمیر آبگرمکن با مشکل شعله زرد رنگ شمعک

یکی از علت های رایج تعمیر آبگرمکن، زرد شدن رنگ شعله می باشد. رنگ شعله در حالت عادی باید به صورت آبی رنگ باشد. زرد شدن شعله به دلیل گرفتگی صافی، گرفتگی مجرای نازل و گرفتگی مجرای صافی می باشد. در صورت وجود چنین مشکلی باید آبگرمکن را سرویس کرد و قطعات آن را تمیز کرد. تعمیر انواع آبگرم کن های خود را به ما بسپارید و در مدت زمان کوتاهی آن ها را به بهترین شیوه تعمیر می کنیم.

روشن نشدن مشعل در حین باز بودن شیر آب گرم

یکی دیگر از دلایل تعمیر آبگرمکن ها، روشن نشدن مشعل در هنگام باز بودن شیر آب گرم می باشد. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله گرفتگی شیپور رگولاتور، گرفتگی صافی آب، قطع بودن گاز، بسته بودن شیر ربع گرد و… رخ دهد. در هنگام وجود چنین مشکلی باید همگی موارد گفته شده را به دقت بررسی کنید. در صورتی که نتوانستید مشکل خود را برطرف کنید، تعمیر آن را به ما بسپارید. تکنسین های ما علاوه بر آبگرمکن دیواری، به تعمیر اب گرم کن ایستاده و تعمیر ابگرم کن برقی نیز می پردازند.

دیر روشن شدن مشعل بعد از باز کردن شیر آب گرم

گاهی اوقات ممکن است پیش بیاید که بعد از باز کردن شیر آب گرم، مشعل با تاخیر روشن شود. این مشکل می تواند به علت نقص در کارکرد سوپاپ اصلی گاز، وجود رسوب روی سوپاپ و خرابی شیر احتراق بوجود بیاید. در صورت وجود چنین مشکلاتی کافی است با ما تماس بگیرد و تعمیر آبگرمکن خود را به ما بسپارید. تعمیرگاه ما دارای سابقه چندین ساله در زمینه تعمیرات آبگرمکن دیواری، ایستاده و برقی در تهران می باشد و انواع تعمیرات را به بهترین شیوه انجام می دهیم.